Despre mine

Home / Despre mine

Introducere

M-am născut pe 13 martie 1988 la Piatra Neamț, oraș în care am învățat să prețuiesc familia și să iubesc natura. Aici am urmat Școala Primară și Gimnazială „Nicu Albu” (fosta nr.10) și Colegiul Național de Informatică.

Timp de zece ani, între 2007 și 2017, am locuit în București unde am studiat în primă fază „Știința Mediului” la Facultatea de Geografie din cadrul Universității București. Am continuat apoi în aceeași instituție și cu un master în „Managementul Resurselor și Activităților Turistice”, absolvit în 2012 cu o lucrare de disertație care analiza imaginea și promovarea județului Neamț în mediul online. După ce am finalizat cei cinci ani de studii superioare, lucrând în paralel în câteva locuri (detalii mai jos), m-am dedicat în totalitate antreprenoriatului.

În vara anului 2017 am decis să plec pentru o perioadă nedeterminată din București, stabilindu-mă în liniștitul oraș Tulcea, aproape de paradisul din Delta Dunării. Pe 13 mai 2018 m-am căsătorit aici cu Alina, o frumoasă lipoveancă din Sarichioi, sat în care visăm amândoi să ne creștem copiii și să construim împreună o mică afacere de familie.

Povestea cununiei noastre religioase respectând tradițiile și obieceiurile rușilor-lipoveni poate fi citită aici.

Scurt istoric

2009
Am fost angajat în primă fază part-time ca editor la revista Vacanțe și Călătorii, după care full-time ca organizator de evenimente. Aici m-am implicat activ în organizarea a două seminarii derulate în parteneriat cu Ministerul Turismului: primul la Gura Humorului și al doilea la Bușteni.
2010
Am urmat un internship de 3 luni în Ministerul Turismului, pe direcția de promovare și dezvoltare turistică. Dezamăgit de activitatea din instituție, am început să-mi amplific dorința de a construi propriile proiecte cu impact în turismul românesc.
2011
Am inițiat campania „Asta-i România care-mi place!”, o platformă socială prin care invitam românii să-și împărtășească gândurile de bine despre țara noastră și să recomande locuri mai puțin cunoscute (detalii pe romania.infoturism.ro). În același an am devenit Statistics Manager la Vola.ro
2012
În mai am preluat funcția de Account Manager la Travelio, o companie de tehnologie în turism din București. În iunie am devenit și Social Media Manager la Central Plaza Hotel din Piatra Neamț, un job pe care l-am dus în paralel de la distanță. În septembrie am organizat în orașul natal conferința Marketing Online în Turism, succedată de infotripul #priNeamt cu participarea a 25 de bloggeri și fotografi români. Partener în acest proiect mi-a fost Toma Nicolau alături de care am organizat alte trei ediții.
2013
În februarie am lansat oficial Eventur Group, o firmă specializată în servicii de comunicare și marketing, cu focus pe industria turismului și a ospitalității (detalii pe eventur.ro). În aprilie am organizat la București conferința Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry. În mai am derulat #ATRADoftana, un workshop de fotografie turistică pe Valea Doftanei. În septembrie, la Conacul Archia din Hunedoara, s-a întâmplat #EnjoyHD, prima campanie de promovare din România cu instagrammeri. Iar în decembrie am organizat ediția a doua #priNeamt cu participarea a 35 de bloggeri din România și Republica Moldova.
2014
În martie am organizat alături de echipa mea prima ediție Romanian Digital Travel Conference, eveniment care a adunat la București 150 de factori cheie din turismul autohton. În mai am organizat la Iași și în Bucovina #Recultivatur, un concept de conferință-workshop-infotrip solicitat de ADR-NE. Iar în septembrie am organizat ediția a treia #priNeamt, infotrip care a devenit în acest an cea mai mare campanie de promovare a unei regiuni din România grație celor 60 de bloggeri implicați (40 români, 10 din Rep.Moldova și 10 străini).
2015
În aprilie am organizat ediția a doua Romanian Digital Travel Conference, eveniment care de această dată a însumat 200 de participanți. A urmat apoi #EnjoyBucharest, un eveniment de promovare care a adus la București 25 dintre cei mai citiți bloggeri de călătorie din lume. În august am lansat Bucharest City Guide, un ghid gratuit descărcat online de 20.000 de persoane și tipărit în 5000 de exemplare. Tot în august are loc și ediția a patra #priNeamt cu participarea a 40 de bloggeri români și străini.
2016
În ianuarie am lansat oficial Bucharest City App, o aplicație de timp liber disponibilă gratuit în App Store și Google Play, o resursă digitală excelentă atât pentru localnici, cât și pentru turiști (detalii pe bucharestcityapp.com). Partener în acest proiect îmi este și astăzi Dragoș Asaftei. În aprilie am preluat poziția de Social Media Manager la Blue Air, companie cu care am colaborat până-n vara anului 2017. În octombrie am organizat alături de Raluca Mureșan, Anita Panait, Ana Smădeanu și Mădălin Măncilă ediția a treia Romanian Digital Travel Conference.
2017
Am pus bazele proiectului de promovare Explore Dobrogea, lansând oficial pagina de Facebook, profilul de Instagram și blogul. În acest an am făcut împreună cu soția mea și primii pași în achiziționarea și restaurarea unei vechi case lipovenești din Sarichioi cu scopul de a o introduce într-un viitor cât mai apropiat în circuitul turistic.
2018
În iulie am organizat infotripul #ExploreDobrogea, campanie de promovare a patrimoniului natural și cultural din Dobrogea de Nord cu participarea a 10 influenceri (bloggeri, instagrammeri, youtuberi) urmăriți de peste 5M de oameni din întreaga lume. La nivel național evenimentul a fost mediatizat de Digi24 și ProTV (detalii pe exploredobrogea.com/infotrip).
2019
În iunie am deschis oficial porțile Casei Filip din Sarichioi, o veche casă lipovenească pe care am recondiționat-o și introdus-o în circuitul turistic de nișă. Este un proiect nou în care mi-am pus, așa cum obișnuiesc să spun, tot sufletul pe tavă, și despre care sunt foarte foaaaarte mândru.

Premii

Există o satisfacție foarte mare atunci când munca ta este apreciată și premiată în galele diferitelor evenimente de profil, iar cele trei diplome de mai jos stau pe raftul cel mai înalt al bibliotecii personale.

Septembrie 2011: premiul 2 cu campania „Asta-i România care-mi place!” la Webstock, cel mai mare eveniment de social media din România. Categoria: User Generated Content.

Octombrie 2016: premiul 2 cu aplicația Bucharest City App la eTravel Awards, competiția care premiază cele mai eficiente și inovatoare proiecte din industria online a turismului românesc. Categoria: Best Mobile Apps.

Octombrie 2018: premiul 1 cu Bucharest Tourist Card (Categoria: Special Projects) și premiul 2 cu Explore Dobrogea (Categoria: Best Destination Campaign) la eTravel Awards.